DEAS Group køber proptech-virksomheden Good Monday
DEAS Group accelererer sin digitale udvikling ved at lancere konceptet ’DEAS Studio’ samt med opkøbet af office management-platformen Good Monday.
DEAS Group har indgået aftale om at overtage Good Monday, som tilbyder et single point of contact til at simplificere de arbejdsgange og relationer, som kontoransvarlige har i deres dagligdag. Selskabet fortsætter serviceringen af nuværende kunder og leverandører, men forventer i DEAS Group at udbygge basen.
Købet sker som led i realiseringen af en igangværende digital innovationsstrategi, som Group CEO i DEAS Rikke Lykke lancerede i efteråret.
DEAS Group har fokus på innovation og digitalisering på mange fronter. Vi ønsker at rådgive og udvikle nye værditilbud for og med vores ejendomsinvestorer. Derfor lancerer vi nu ’DEAS Studio’, som er vores innovationskoncept. Det er vores license to innovate sammen med vores ejendomsinvestorer, lejere mv. Med købet af Good Monday accelererer vi den udvikling betydeligt. Good Mondays medarbejdere kommer til at spille en helt afgørende rolle i forhold til at udbrede og skalere den gode service, som Good Monday kan tilbyde til et stort antal erhvervslejere. Købet af Good Monday er første skridt på vores innovationsrejse, flere tiltag er i støbeskeen
siger Group CEO Rikke Lykke.
Jeg er enormt stolt af hele teamet i Good Monday. Vi så et klart hul i markedet for et centralt system til at styre alle services fra ét sted og tilpasse sig det nye klima i kontorverden, og i særdeleshed den nye hybride arbejdsverden, vi alle kigger ind i. Dette skabte Good Monday, som vi kender det i dag, og vores digitale platform leverer services, som gør en forskel for vores kunder, hver dag. Jeg er rigtig glad for, at DEAS Group skal bringe Good Monday videre på sin rejse, fordi DEAS Group har de muskler og kanaler, som er nødvendige
siger Mik Strøyberg, stifter af Good Monday.
Good Monday har et stærkt værditilbud til erhvervslejere
Good Monday er en office management-platform, der samler de leverandører, som kontoransvarlige har behov for i arbejdet med at sikre, at kontormiljøer og arbejdspladser fungerer optimalt. De får lettere ved at drifte og administrere deres kontorer, samtidig med at Good Monday eksponerer relevante serviceudbydere og deres løsninger fx Frugtkurven, Jespers Torvekøkken, Betterbox og Greenify. Good Mondays kunder er kendte brands som Pleo, Planday, Workday og Miinto.
Good Monday skal have rum til at fortsætte med at gøre dét, de er bedst til. Vi glæder os til at bidrage med vores ekspertise, og til at give vores medarbejdere muligheden for at komme tæt på den dynamiske og agile innovationskultur, der er i tech startups, som Good Monday
siger Nadim Stub, Group Vice President, Ventures & Partnerships, DEAS.
Ejendomme skal positioneres som unikke produkter
Pandemien har accelereret de megatrends, som spirede frem før 2020. Social og bæredygtig ansvarlighed og ’easy living’ er højt på dagsordenen hos alle ejendomsinvestorer og lejere.
I DEAS Group har vi fokus på at bidrage til og skabe den digitale innovation, som skal være med til at gøre os til de bedste i ejendomsbranchen. Vi vil bl.a. fokusere på at positionere de ejendomme, vi forvalter, som unikke produkter, der rummer nye, stærke værditilbud. Good Monday er et stærkt element hertil
siger Rikke Lykke.
Good Monday fortsætter som selvstændigt selskab i DEAS Group.
Udgivet 23. marts 2022