Vil I være kunde i DEAS?
DEAS er med hele vejen. Vores fornemmeste opgave er at gøre livet nemmere for vores kunder. Og vores services strækker sig derfor vidt og bredt.
Så når det kan virke uoverskueligt og besværligt at skifte administrator, tager DEAS hånd om hele processen, så I slipper for ekstraarbejde eller ekstraudgifter.
Få et uforpligtende tilbud
Kontakt os på tlf. 72 10 80 25 eller salg@deas.dk for at høre mere om, hvilken løsning der passer til jeres forening. Vi hjælper både ejerforeninger, andelsboligforeninger, grundejerforeninger og gårdlaug.
Når I har indgået en administrationsaftale med DEAS, så klarer DEAS alle opgaver forbundet med at skifte administrator:
- DEAS indhenter alle dokumenter og aftaler hos tidligere administrator.
- DEAS gennemgår alle dokumenter og aftaler, og sikrer jer, at I har de bedste priser på jeres aftaler.
- DEAS sender et brev ud til alle beboere med information om, at DEAS er den nye ejendomsadministrator.
Gratis nyhedsmail
Ikke kunde endnu? Få nyheder, tips og gode råd i vores gratis nyhedsmail - tilmeld dig i dag.
Fuld tilfredshed – eller pengene tilbage
Hvis I vælger at lade DEAS administrere jeres forening, så regner vi med, at I bliver tilfredse – ligesom alle vores andre kunder.
Vi er endda så sikre, at I kan få administrationshonoraret retur efter et år, hvis I ikke har været tilfredse.
Høj tilfredshed
Vi gennemfører årligt en undersøgelse blandt vores kunder for at sikre os, at tilfredsheden er i top. Vi spørger blandt andet til kundernes oplevelse af det daglige samarbejde med os og de konkrete ydelser, de modtager.
Og i 2018 svarede 85% af de kunder, der deltog i undersøgelsen, at de var tilfredse eller meget tilfredse med DEAS.