Dårlig internetforbindelse

En dårlig internetforbindelse kan vise sig på flere måder, herunder langsom hastighed, tidsafbrydelser eller en utilstrækkelig signalstyrke. Få råd og vejledning her.

En dårlig internetforbindelse kan vise sig på flere måder, herunder langsom hastighed, tidsafbrydelser eller en utilstrækkelig signalstyrke. Det kan skyldes flere faktorer, såsom afstand fra routeren, forstyrrelser fra andre elektroniske enheder eller problemer med internetudbyderens netværk. 
 
Har du dårlig internetforbindelse, er hjælpen nær: 

1. Test din internetforbindelse 

Brug et værktøj til at måle hastigheden på din internetforbindelse for at bekræfte, at dette er problemet.  

2. Kontakt din internetudbyder 

Kontakt din internetudbyder. Dette kan f.eks. være Stofa eller TDC. 
 
Er der indgået aftale mellem internetudbyderen og DEAS, kan internetudbyderen oplyse om dette.    

3. Ønsker ny internetpakke 

Ønsker du ny internetpakke eller -udbyder, skal du kontakte DEAS, som tager stilling til, om ejendommen eventuelt skal have en anden internetpakke. 

Bor du i andels- eller ejerlejlighed, der administreres af DEAS

I andels- og lejelejligheder skal ejer typisk kontakte foreningen og bede dem opgradere antenneforholdene.