Kontakt
Hvis du er utilfreds med et svar eller vores håndtering af en konkret sag vedrørende dit lejemål, så har du mulighed for at sende os en klage og herved få en fornyet dialog om sagen.
Vi er kede af, at vores service ikke har levet op til dine forventninger, det vil vi gøre vores bedste for at rette op på.
Nedenfor finder du den information, du behøver, for at kunne udforme en klage.
I en mail bør du beskrive sagens omstændigheder samt baggrunden for din henvendelse. Hvis det er muligt, kan du også skrive, hvem du har været i kontakt med og notere relevante datoer i sagen. Vi vil også bede dig inkludere følgende oplysninger:
Dit navn og kontaktoplysninger.
Dit beboer-/kundenummer.
Dit lejemålsnummer.
Du skal sende din klage til: lejerklage@deas.dk.
Alle boliglejere, der bor i en DEAS administreret ejendom, kan bruge klagemuligheden til at få en revurdering.
Dette gælder dog ikke lejere, der har fremlejet en lejlighed af f.eks. en lejer, andelshaver eller ejerlejlighedsejer i en ejendom, der administreres af DEAS.
Fraflyttede lejere kan bruge klagemuligheden i indtil 12 måneder efter fraflytning.
Klagemuligheden omfatter ikke klager over sager, der allerede er under behandling ved huslejenævn eller i boligretten. Her skal lejer benytte sig af de muligheder, der gælder der.
Hvis du kontakter os, vil vi anvende og registrere dine oplysninger for at kunne behandle sagen korrekt. Du har naturligvis nogle rettigheder vedrørende vores behandling at dine oplysninger, dem kan du læse mere om i vores privatlivspolitik via dette link:
Vedrører din henvendelse DEAS’ behandling af persondata, kan du læse mere via dette link: