Vi vil forbedre måden vi lever på
DEAS er et førende ejendomsforvaltningsselskab og rådgivningshus med over 30 års erfaring og aktiviteter i hele Danmark. Vi servicerer vores lejere, foreninger, private investorer og institutionelle investorer. Vi har et stort hold af engagerede medarbejdere i forskellige faggrupper, der hver dag arbejder benhårdt for at forbedre måden, vi lever på.
Vores vigtigste opgave er at give dig som lejer i en ejendom, vi har ansvaret for, den bedste oplevelse og den nemmeste hverdag. Vores engagerede medarbejdere gør hver dag deres bedste for, at din hverdag fungerer optimalt. Vi står klar med den hjælp, du behøver.
Bliv klogere her
DEAS er til stede i hele Danmark med mere end 2000 erhvervs- og boligejendomme. Vi har over 79.795 boligenheder som bebos af 41.617 lejere, 8.142 erhvervslejere, 10.294 andelshavere og 19.742 boligejere. Hertil har vi over 900 ejendomsspecialister ansat, som blandt andet arbejder for at sikre lejerne og ejernes trivsel. Vores medarbejdere er ligeså fordelt over hele landet med kontorer i Aalborg, Aarhus og Valby.
DEAS hjælper
Vi har mange års erfaring med at hjælpe bestyrelser i foreninger med alt inden for ejendomsadministration. Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der skaber tryghed i hverdagen og mulighed for, at I som bestyrelse, kan fokusere på det, I er bedst til: At skabe et godt hjem for beboerne.
Lejertilfredshed har en afgørende betydning for os. Vi ved nemlig, at glade lejere skaber en positiv stemning i ejendommene og bidrager til et godt naboskab, trivsel og tryghed. Glade lejere bliver som regel boende længere, hvilket ligeledes har en række positive effekter.
Vi gør vores bedste for at give dig som lejer en god service, og imødekomme dine behov og ønsker. Men af og til lykkes det måske ikke. Derfor er din feedback utrolig vigtig for os.
Hvert år udsender vi en tilfredshedsundersøgelse til vores lejere, og det gør vi for at se tingene ‘udefra-og-ind' og ikke omvendt. Vi vil vide, hvad du synes, vi skal gøre bedre, hvad der fungerer godt, og hvad der ikke fungerer.
For kun på den måde kan vi blive en bedre administrator for dig. Vi sender ligeledes tilfredshedsundersøgelser ud til bestyrelser i ejerforening. Dette for at finde ud af hvorvidt vi møder bestyrelsernes behov og ønsker, og ikke mindst for at sikre at vi løbende forbedrer os.
Vi arbejder hele tiden på at løfte lejeroplevelsen for dig. Et af de områder, hvor vi har sat særligt ind, er interaktionen med dig.
I 2022 udrullede vi den digitale kundeserviceplatform DIXA, som har forbedret vores interaktion med lejerne og forenklet arbejdsgangene.
I 2023 lancerede vi en ny beboerportal, som kommer til at rumme alle funktioner til både foreningens beboere og bestyrelser med fokus på selvbetjening og fællesskab. Ambitionen er at levere en komplet og altid relevant platform, som skal gøre det nemt og logisk at bo i en forening, som vi arbejder sammen med.
Endnu mere er på tegnebrættet.
Er du institutionel investor?
Vi understøtter jeres investeringsstrategi og skaber værdi gennem et effektivt samarbejde. Udforsk alle vores ydelser for institutionelle investorer og kontakt os for en dialog om, hvordan vi kan bidrage.
Vores værdier
Vores vision er, at ejendomme i højere grad skal understøtte måden, vi lever på, og ikke blot rammerne for vores liv.
About
Vi har været en del af PHM Group Denmark siden siden august 2024. Sammen tilbyder vi det mest omfattende udvalg af tjenester og ekspertise inden for ejendomsvedligeholdelse i Danmark.