Gør det let for dig at bo til leje
Det skal være en god oplevelse for dig at bo til leje. Derfor erstatter vi den eksisterende lejer-app DEAS 24syv med vores nye app TenEx.
Med appen har du de værktøjer, du behøver for at få den bedste lejeroplevelse.
For at gøre overgangen til den nye app så god som muligt for alle, inviterer vi i første omgang udvalgte lejere til TenEx. Du vil modtage en mail fra os, når appen er tilgængelig for dig.
Vil du være en af de første, der får adgang til appen? Skriv dig op her og bliv inviteret, når appen er tilgængelig i dit område:
TenEx by DEAS erstatter den eksisterende app DEAS 24/7. Men for at sikre, at overgangen sker bedst muligt, vil appen gradvist blive gjort tilgængelig for alle lejere. Det gør vi for at fange eventuelle fejl tidligt i lanceringsfasen.
Du kan downloade appen der, hvor du normalt henter apps til din iPhone eller Android. Vær opmærksom på, at vi gør appen gradvist tilgængelig for lejere i lanceringsfasen, og du derfor først vil kunne logge ind i appen, når du har modtaget en mail fra os om at den er tilgængelig for dig. Det gør vi for at sikre, at du oplever færrest muligt fejl i appen.
Ja, TenEx by DEAS erstatter den eksisterende app DEAS 24/7. Men overgangen kommer til at ske gradvist i løbet af 2024 og du vil blive inviteret, så snart appen er tilgængelig i dit område. Indtil da vil du stadig kunne bruge DEAS 24/7.
Måske skyldes det, at du har indtastet din adresse forkert? Prøv at starte login-flowet i appen igen og vær ekstra opmærksom på stavefejl.
Det kan også skyldes, at du ikke blevet inviteret til at bruge appen endnu og er derfor ikke oprettet som bruger i appen. Vi gør gradvist appen tilgængelig blandt lejere hos DEAS for at sikre færrest fejl. Du vil modtage en mail, når appen er klar til brug i din ejendom.
Under menupunktet "Forespørgsler" kan du nemt skrive til os i appen.
Husk, at ved akut skade i din lejlighed eller på ejendommen, er det vigtigt, at du omgående ringer til Customer Support. Se hvordan herunder.
Hvis du står over for en akut skade i din lejlighed eller på ejendommen, er det vigtigt, at du omgående ringer til Customer Support.
Hvornår er en skade akut?
Når der er direkte fare for beboeres eller naboers sikkerhed.
Hvis skaden kan forværres eller omkostningerne kan stige betydeligt, hvis der ikke handles med det samme.
I sådanne situationer er det afgørende at handle hurtigt for at beskytte alle involverede og forhindre yderligere skader. Vores Customer Support-team står klar til at hjælpe dig i disse kritiske øjeblikke mellem klokken 7 og 16 mandag til fredag.
Uden for vores åbningstid viderestilles du automatisk til vores akutte døgnservice.
For at benytte TenEx by DEAS appen skal din iOS/Android enhed understøtte et af følgende operativsystem-versioner:
iOS 15 og senere
Android 8 eller senere
Hvis dit operativsystem er ældre end de versioner, der står beskrevet her, skal du opdatere det.
Selvom vi er kede af at sige farvel, kan du naturligvis slette din TenEx by DEAS app-konto. Det kan du gøre direkte i appen:
1. Vælg fanen ”Mit hjem”
2. Scroll ned i bunden
3. Klik på linket ”Slet min app-konto”, hvorefter du ikke længere har mulighed for at benytte TenEx by DEAS appen