Teamwork

I DEAS arbejder vi kontinuerligt på at være en moderne, kundeorienteret servicevirksomhed – også når det kommer til den måde, vi producerer og leverer vores services på.

Det betyder bl.a., at vi arbejder i dedikerede teams på 6-7 medarbejdere.

Hver ejendom vil fortsat være knyttet til en række medarbejdere, der er ansvarlige for hver deres del af leverancen, men vi fordeler de konkrete opgaver ud på flere hænder i teamet, så de løses hurtigst muligt og mest effektivt. 

Ambitionen er, at du oplever:

  • styrket kundeservice,
  • kortere svartider,
  • øget kvalitet.

Fra fast administrator til fast team

Du vil fortsat have din faste kontaktperson og ejendomsadministrator. Men vi løfter i flok, så andre medlemmer af teamet vil også kunne hjælpe dig og besvare dine spørgsmål.

Høj kvalitet 

DEAS’ kvalitetsledelsessystem, der blev ISO 9001:20015-certificeret i september 2016, sikrer både kunder og lejere en høj kvalitet og ensartede serviceleverancer. Læs om DEAS’ kvalitetspolitik og ISO-certificering.

DEAS er iso-certificeret

Det sikrer vores kunder en høj kvalitet og ensartede serviceleverancer.

Læs mere

E-service

Find og underskriv vores blanketter og formularer digitalt.

Gå til E-service