Teamwork

I DEAS arbejder vi kontinuerligt på at være en moderne, kundeorienteret servicevirksomhed – også når det kommer til den måde, vi producerer og leverer vores services på.

Det betyder bl.a., at vi arbejder i dedikerede teams på 6-7 medarbejdere.

Hver ejendom vil fortsat være knyttet til en række medarbejdere, der er ansvarlige for hver deres del af leverancen, men vi fordeler de konkrete opgaver ud på flere hænder i teamet, så de løses hurtigst muligt og mest effektivt. 

Ambitionen er, at du oplever:

  • styrket kundeservice,
  • kortere svartider,
  • øget kvalitet.

Nu har du et fast team hos DEAS

Du har fortsat en fast kontaktperson og ejendomsadministrator i DEAS. Men vi løfter i flok, så alle  medlemmer af teamet vil også kunne hjælpe dig og besvare dine spørgsmål.

Høj kvalitet 

DEAS’ kvalitetsledelsessystem er ISO 9001:2015-certificeret og sikrer både kunder og lejere en høj kvalitet og ensartede serviceleverancer. Læs om DEAS’ kvalitetspolitik og ISO-certificering.

DEAS er iso-certificeret

Det sikrer vores kunder en høj kvalitet og ensartede serviceleverancer.

Læs mere

full service property house

Se, hvad vi kan tilbyde 
din ejendom

Se filmen