Vi sikrer trygge rammer for kunder og beboere. Læs, hvordan vi medvirker til at mindske risikoen for Corona-smitte.

Væk med papir og kuglepen: Lejere og beboere betjener sig selv på deas.dk

På deas.dk kan lejere og beboere enkelt og nemt via vores e-service benytte vores digitale selvbetjeningsløsninger.

DEAS har indtil videre sat strøm til 26 blanketter for bl.a. bestillinger og ansøgninger. Og for de blanketter, der kræver brugerens underskrift, foregår det digitalt med brug af NemID.

Vores lejere og beboere har i den grad taget muligheden til sig. Siden lanceringen i september er de digitale løsninger benyttet over 1.500 gange,

siger Claus Asger Olsen, afdelingsdirektør i DEAS.

DEAS’ e-service giver lejerne og beboerne en let og hurtig proces.

Hvor man tidligere skulle bruge både sygesikringsbevis og pas for fx at kunne udfylde og underskrive en lejekontrakt, er det i dag muligt at validere sig med CPR-nummer og NemID. Det gør det ikke bare nemmere, men er også mere sikkert. Det minimerer både risikoen for fejl og den tid, der tidligere skulle bruges på at validere underskrevne dokumenter,

siger Claus Asger Olsen.

Del af digital strategi

DEAS ønsker at gøre det lettere at være kunde og lejer i DEAS herunder øge vores tilgængelighed. Derfor er vi i gang med at eksekvere en digital strategi for at gøre så mange dele af vores forretning og services så digitale som muligt. E-servicen er endnu et skridt på vejen.

Besøg vores e-service 

Udgivet 07. februar 2017

Cases

Se, hvad vi gennem tiden har gjort for vores kunder.

Gå til cases