Ny undersøgelse blandt boliglejere: Klar forbedring i tilfredsheden

DEAS har netop afsluttet årets undersøgelse blandt boliglejerne. De er blevet mere tilfredse og oplever en bedre service.

Lejernes samlede tilfredshed med DEAS er steget markant med 10 NPS-point siden seneste måling i 2017. NPS står for Net Promoter Score, som er et værktøj til at måle tilfredsheden.

Det er en flot stigning i vores lejeres tilfredshed, som vi er virkelig stolte af. Det er et tydeligt bevis på, at vores arbejde med at styrke kundeservice, kvalitet og effektivitet virker,

siger Henrik Dahl Jeppesen, adm. direktør/CEO i DEAS-koncernen. 

DEAS har siden 2017 arbejdet med at omstille måden at arbejde på. Arbejdsgange og interne processer er bl.a. effektiviseret. Det interne samarbejde er styrket i nye teams, og der er arbejdet på at sikre kunder og lejere en ensartet og konsistent service.

Bedre service til lejerne

 

Lejerne er meget tilfredse med den service, de får, når de er i kontakt med en medarbejder i DEAS. Tilfredsheden med vores administrative medarbejdere er steget markant med 8% fra 2017. 

Lejerne oplever et højt serviceniveau og er bl.a. meget tilfredse med medarbejdernes tilgængelighed og deres evne til at løse lejernes opgaver.

Det skal være så nemt som overhovedet muligt at være lejer, og her spiller tilgængelighed og hurtig respons en stor rolle. Vi har derfor bl.a. samlet vores administratorer i teams, som samarbejder tæt, så lejerne altid kan få svar på deres spørgsmål,

siger Henrik Dahl Jeppesen.

Kort om undersøgelsen

  • Undersøgelsen har målt lejernes tilfredshed med deres bolig, ejendom og DEAS som forvalter.
  • Over 15.000 af DEAS' boliglejere fordelt på 468 ejendomme i hele landet har haft mulighed for at deltage, og ca. 45% har deltaget.
  • DEAS gennemførte i 2017 en lignende større undersøgelse af boliglejernes tilfredshed.
  • DEAS måler løbende tilfredsheden blandt samtlige lejere, der flytter ind og ud af deres bolig.

Udgivet 02. maj 2019

Kontakt

Henrik Dahl Jeppesen

Adm. Direktør/CEO
Direktionen
Bliv kontaktet

full service property house

Se, hvordan DEAS
forvalter ejendomme og skaber værdi for vores kunder

Se filmen