Vi sikrer trygge rammer for kunder og beboere. Læs, hvordan vi medvirker til at mindske risikoen for Corona-smitte.

Digitale services gør det lettere at være lejer

DEAS’ digitale selvbetjeningløsninger gør det let og bekvemt for lejere at kommunikere med os og giver en effektiv sagsbehandling.

Via appen 'DEAS 24syv' kan vores lejere indsende opgaver og beskeder samt få adgang til relevante nyheder, gode råd og tips. Og antallet af henvendelser via appen er stigende. I 2018 modtog vi over 8.000 henvendelser, der bliver videresendt til rette vicevært eller administrator, som straks kan påbegynde behandlingen af den indsendte opgave.

Med vores e-services kan lejerne nemt selv udfylde og underskrive en lang række blanketter, ansøgninger og skemaer digitalt. I 2018 blev DEAS’ e-services anvendt over 6.500 gange.

Udgivet 13. marts 2019

Send os besked og opgaver døgnet rundt med DEAS 24syv.

Hent app

E-service

Find og underskriv vores blanketter og formularer digitalt.

Gå til E-service