Leverandør

DEAS administrerer ejendomme på vegne af investorer, ejerforeninger, andelsboligforeninger og almene boligorganisationer. En af vores opgaver er at indkøbe varer og tjenesteydelser til ejendommene på vegne af vores kunder.

Det er derfor vigtigt for os, at leverandører og samarbejdspartnere har forståelse for vores rolle, forretningsgrundlag og politikker.

Etik og ordentlighed er særligt vigtige begreber i forhold til valg af og samarbejde med leverandører, og derfor har vi formuleret en indkøbspolitik og et tilhørende sæt etiske regler for vores leverandører.

Vi forventer, at alle vores leverandører lever op til vores indkøbspolitik, etiske regelsæt og øvrige betingelser. Vi forventer også, at vores leverandører gør sig bekendt med vores rolle som indkøber og deres rolle som leverandør, inden de opsøger et eventuelt samarbejde med os.

Særlige betingelser

I alle DEAS' byggeprojekter danner regelsættene AB18 og ABT18 aftalegrundlag for kontrakterne. 

Læs mere om at være leverandør til DEAS

På disse sider kan du læse om vores politikker, principper og betingelser i forhold til samarbejdet med leverandører.

Kontakt

Kontakt vores indkøbsteam
på mail eller ring
tlf. 70 30 20 20.

Send e-mail

E-fakturering

Er du leverandør, skal du huske at sende din faktura elektronisk.

Læs mere