Mød Property Manager Kenneth

Vores Property Manager Kenneth Rötticher Wolters er et godt eksempel på, hvordan udviklingsmulighederne i DEAS kan flytte den nysgerrige medarbejder fra den ene spændende udfordring til den anden.

Kenneth kom til DEAS på et wildcard, som han selv udtrykker det. Med en baggrund fra marketing og markedsanalyse var han ikke den typiske kandidat til jobbet som administrator. Hans daværende leder havde hidtil alene ansat kandidater med mere traditionel profil, men tog chancen med Kenneth.

Efter knap 4 års virke som ejendomsadministrator, så Kenneths leder muligheden for at kombinerede erfaringen fra DEAS med forståelsen for kommunikation og analyser. Derfor fik Kenneth en ny rolle som intern proceskonsulent, hvor han bl.a. var med til at analysere vores eksisterende processer.

Jeg ville gerne være en del af løsningen og bidrage aktivt til at implementere nye måder at arbejde på frem for bare at pege på udfordringerne. Det var nogle meget spændende år, hvor jeg havde tæt kontakt med nærmest alle dele af organisationen,

siger Kenneth Rötticher Wolters.

Efter godt to år var Kenneth klar til nye udfordringer tættere på DEAS’ arbejde med administration af ejendomme. Muligheden bød sig i form af et barselsvikariat som Key Account Manager Assistent, en alsidig stilling med direkte kontakt til kunderne og mulighed for at sikre deres interesser i det interne samarbejdet med administratorer, byggetekniske rådgivere og medarbejdere på ejendommene.

Ejendomsadministrator med nye indsigter

Efter flere år i andre stillinger i DEAS, skal Kenneth nu igen varetage jobbet som ejendomsadministrator. Men det er ikke den samme Kenneth, der vender tilbage. Udover de vante opgaver som en administrator løser, skal han også dykke ned i analyser og kvalitetssikre processerne, og hans erfaringer fra de tidligere stillinger i DEAS kommer derfor til at spille en stor rolle.

I DEAS er vi her for at hjælpe hinanden. Hver eneste dag oplever jeg, at mine kollegaer på tværs af roller og afdelinger vil det gode løsningsorienterede samarbejde. Jeg er bevidst om at bevæge mig på tværs af afdelingerne og skabe relationer på kryds og tværs, for jeg oplever, at vi løser problemer og fjerner sten på vores vej, når samarbejdet fungerer, og vi taler sammen,

afslutter Kenneth.

Faglig og personlig udvikling er en vigtig del af DEAS
Udover løbende udvikling i jobbet er der i DEAS også mulighed for at rokere internt på tværs af afdelinger.
Og det er ofte den måde, du samarbejder på og den konstruktive tilgang til forandringer, der gør, at dine gode idéer bliver hørt, og dine udviklingsønsker bliver mødt.

Kontakt

Iben Rindom

HR chef
HR
Bliv kontaktet