Vi sikrer trygge rammer for kunder og beboere. Læs, hvordan vi medvirker til at mindske risikoen for Corona-smitte.

Mød Gitte, Louise og Anastasia

Vi er løbende på udkig efter kompetente ejendomsadministratorer til at servicere vores mange beboere og lejere. Her kan du læse, hvad andre ejendomsadministratorer siger om jobbet i DEAS.

Når kompetente medarbejdere vender tilbage

Dygtige medarbejdere er i høj kurs, og vi har netop genansat tre velkendte ejendomsadministratorer. Gitte, Louise og Anastasia har valgt at vende tilbage til DEAS efter at have prøvet kræfter med jobbet i andre virksomheder.

Fra venstre: Gitte, Property Manager, Louise, Property Manager, Anastasia, Property Manager.

De giver alle tre udtryk for, at det sociale sammenhold i DEAS er helt unikt, og de er glade for at vende tilbage til de strømlinede processer og effektive systemer.

Det er altid en stor fornøjelse, når vi får mulighed for at byde kompetente medarbejdere velkommen tilbage til DEAS. 

At være ejendomsadministrator i DEAS

Som ejendomsadministrator har du et stort ansvar, da du er med til at sikre rammerne for menneskers hjem eller arbejdsplads. Arbejdsopgaverne er varierede, og du bruger dagligt din viden inden for jura, økonomi og kommunikation til at løse alle de forskelligartede opgaver, der skal til, for at ejendommene administreres optimalt.

Vi har kontorer i både København, Aalborg og Aarhus, og som ejendomsadministrator hos DEAS får du ansvar for dine egne ejendomme, samtidig med at du er tilknyttet et kompetent team, der står klar til at hjælpe, hvis der er behov for det.

Kontakt

Iben Rindom

HR chef
HR
Bliv kontaktet