Sådan forholder vi os til coronavirus i DEAS & udvidet telefontid i vores servicecenter kl. 8.00-20.00

DEAS som arbejdsplads

DEAS ønsker at tilbyde et attraktivt arbejdsmiljø, der kan tiltrække, udvikle og fastholde dygtige medarbejdere. Medarbejderne er vores største aktiv og er forudsætningen for succes.

I DEAS har vi derfor stor fokus på medarbejdertilfredshed, ligesom faglig og personlig udvikling også er vigtig. For at styrke uddannelses- og kompetenceniveauet kontinuerligt hos alle medarbejdere, har vi etableret DEAS Akademiet, hvor vi tilbyder kurser for alle medarbejdere. Det er til gavn for både vores medarbejdere og for vores kunder.

Vi har mange jobfunktioner og stor mangfoldighed i arbejdsopgaver. Det giver mulighed for at alle kan gøre karriere hos os - uanset om du har en akademisk baggrund, er en dygtig håndværker eller administrativ medarbejder. Det vigtigste er, at du er målrettet og har ønske om at udvikle såvel dine faglige som dine personlige kompetencer.

De mest udbredte stillinger i DEAS:

  • Property Manager / Ejendomsadministrator, EA
  • Regnskabsansvarlig (kunderapportering)
  • Udlejningskonsulent
  • Vicevært
  • Driftsleder
  • Projektleder/projektchef
  • Asset Manager
  • (Key) Account manager
  • Leasing manager (shoppingcentre)
  • Center manager (shoppingcentre)
  • Cand.jur. (Jura)
  • Kvalitetskonsulent
  • Udviklingskonsulent (IT)
  • Praktikant

Ledige stillinger

Vi er hele tiden på udkig
efter dygtige og ambitiøse medarbejdere.

Find jobopslag

Kontakt os

Tlf. 70 30 20 20

eller

Send os en mail