Kvalitet

DEAS er en kundeorienteret servicevirksomhed, som gennem faglighed, troværdighed, effektivitet og en proaktiv adfærd ønsker at skabe værdi og gode oplevelser for vores kunder og kunders kunder og dermed skabe liv til ejendomme, så mennesker ønsker at bo, handle eller arbejde i ejendomme, vi har ansvaret for. 

Kvalitet er for os at levere det, vi har lovet kunderne, eller det, kunderne med rette kan forvente, og i øvrigt, at vi udfører vores opgaver ansvarsfuldt og med opfyldelse af gældende lov og myndighedskrav.

Kvalitet sikres gennem dialog og et tæt samarbejde mellem kunder, kunders kunder, leverandører, ledere og medarbejdere.

Vi vil sikre værdiskabelse gennem samarbejde ved, at ledere og medarbejdere tager ansvar, er med til løbende at forbedre samarbejdet såvel internt som eksternt samt udvikle kvaliteten af vores ydelser og kvalitetsledelsessystemet generelt.


Kontakt

Ole Markussen

CFO
Ring mig op

Etiske normer

Etiske normer for ejendomsadministration, der er vedtaget af Ejendomsforeningen Danmark.

Læs mere

DEAS er iso-certificeret

Det sikrer vores kunder en høj kvalitet og ensartede serviceleverancer.

Læs mere