Vi sikrer trygge rammer for kunder og beboere. Læs, hvordan vi medvirker til at mindske risikoen for Corona-smitte.

Særligt for investeringskunder

Vi oplever fortsat en ekstraordinær situation i Danmark, der gør, at vi skal passe på os selv og hinanden.

Der ses en alvorlig stigning i antallet af dagligt nye bekræftede COVID-19-smittede, og der er indført nye restriktioner, som bl.a. gør, at flere nu igen arbejder hjemmefra og generelt er mere hjemme i løbet af dagen.

Lad os hjælpe hinanden ved at være lige så gode til at vise hensyn og forståelse, som vi oplevede i foråret.

Vi er som altid klar til at servicere både kunder og beboere

Vi gør selvfølgelig vores allerbedste for, at du og dine lejere oplever en god service. Vi har rammerne på plads, så vi kan betjene alle via telefon og mail i alle situationer, så I som kunde altid er sikret en god service.

Udvidet åbningstid i vores servicecenter

Vi har åbent for henvendelser fra lejere på alle hverdage kl. 7.00-19.00. 

Vi løser sagerne én for én

Vi modtager mange henvendelser fra bolig- og erhvervslejere og løser dem fortsat én for én. 

DEAS arbejder på højtryk

Vi træffer løbende sikkerhedsforanstaltninger ude ved ejendommene og på vores kontorer, så vi bidrager til, at færrest mulige medarbejdere må lægge sig syge.  

Beredskabsgruppen tager dagligt bestik af situationen

Vores beredskabsgruppe mødes jævnligt for at tage bestik af den aktuelle situation, opdaterede retningslinjer fra myndigheder og sikrer en stabil drift.

Vi orienterer løbende vores kunder og sikrer, at lejerne får informationer via opslag, via vores website og via sociale medier.

Har du spørgsmål, så tag endelig fat i din daglige kontaktperson i DEAS. Vi er klar til at hjælpe dig.

Kontakt os

Tlf. 70 30 20 20

eller

Send os en mail

Følg DEAS på linkedin

Her skriver vi blandt andet
om fagstof, ledige jobs og nyheder.

Følg os