Sådan forholder vi os til coronavirus i DEAS || Telefontid i vores servicecenter: kl. 8.00-18.00

Overblik over muligheder for økonomisk hjælp til erhvervslejere

Opdateret: 7. april

Mange af vores erhvervslejere er påvirket af de forskellige forholdsregler som følge af COVID-19.
Vi har naturligvis stor forståelse for, at nogle erhvervsvirksomheder og brancher kan komme i likviditetsproblemer som følge af regeringens indgreb om at lukke for aktiviteterne. 

Hvem skal I kontakte?

I skal som altid kontakte din sædvanlig kontaktperson i DEAS, hvis i har brug for, at vi ser på jeres situation sammen.  

DEAS forvalter ejendomme på vegne af vores kunder, og vi løser de henvendelser vi får, én for én i tæt samråd med vores kunder.

Vi vil gøre vores ypperste for at behandle jeres henvendelse med stor grundighed, og vi håber på jeres tålmodighed.

Her kan I også få hjælp 

  • Kontakt jeres pengeinstitut, da flere banker allerede har informeret om lempeligere vilkår.
  • Hvis I er medlem af en brancheforening, kan I med fordel rette henvendelse der.
  • I kan også få konkret vejledning på Erhvervsstyrelsens hotline.
  • Kontakt evt. jeres forsikringsselskab med henblik på at få klarhed over, om tabet er dækket af policen.
  • Følg regeringens udmeldinger tæt, hvor hjælpepakker løbende bliver implementeret.

Der er råd og vejledning at finde hos en række organisationer

Find ejendommens kontaktpersoner nemt og hurtigt.

Søg her