Vi sikrer trygge rammer for kunder og beboere. Læs, hvordan vi medvirker til at mindske risikoen for Corona-smitte.

Særligt for erhvervslejere

Vi oplever fortsat en ekstraordinær situation i Danmark, der gør, at vi skal passe på os selv og hinanden.

Opdateret 21. september

Der ses en alvorlig stigning i antallet af dagligt nye bekræftede COVID-19-smittede, og der er indført nye restriktioner, som bl.a. gør, at flere nu igen arbejder hjemmefra og generelt er mere hjemme i løbet af dagen.

Lad os hjælpe hinanden ved at være lige så gode til at vise hensyn og forståelse, som vi oplevede i foråret.

Vi er som altid klar til at servicere jer

Vi gør selvfølgelig vores allerbedste for, at du oplever en god service. Vi har rammerne på plads, så vi kan betjene dig via telefon og mail i alle situationer, så du altid er sikret en god service.

Vi har udvidet vores telefontid, så vi er klar til at besvare dit opkald på vores hovednummer 70 30 20 20 kl. 7-19 alle hverdage.

Uden for åbningstid viderestilles du fortsat automatisk til vores akutte døgnservice.

Vil du kontakte os, kan du finde telefon og mail på www.deas.dk/kontaktpersoner.

I modtager forbrugsregnskabet til oktober

Alle frister for aflæggelse af forbrugsregnskaber er blevet forlænget af Regeringen til den 4. oktober 2020 på grund af situationen med COVID-19. 

Det betyder, at I senest den 4. oktober 2020 vil modtage forbrugsregnskabet.
Vi fremsender naturligvis regnskaberne, så hurtigt som det er muligt, og nogle lejere har allerede modtaget deres regnskab. 

Forlængelsen får ikke betydning for data og forbruget i jeres lejemåls forbrugsregnskab, da regnskabsperioden ikke er blevet ændret. Det er blot selve fristen for aflæggelsen af regnskaberne, der er blevet forlænget. Og I modtager regnskabet på samme måde, som I plejer. 

I forbindelse med situationen med COVID-19 har en række aktører i branchen sendt en ansøgning til Erhvervsstyrelsen, Boligministeren og Erhvervsministeren om en midlertidig dispensation for fristerne for udsendelse af forbrugsregnskaber, som er blevet godkendt.

Fristforlængelsen er godkendt i lovforslag L 158 og vedtaget den 31. marts 2020, og det er på det grundlag, at fristen er forlænget til den 4. oktober 2020.

Hold dig orienteret

Vi gør vores bedste for at holde dig opdateret og beder dig følge med her på deas.dk, på vores Facebook-side eller vores LinkedIn-profil.

Du kan fortsat kontakte dine daglige kontaktpersoner i DEAS 

Vi holder afstand for at vise omtanke

I vil fortsat opleve, at vores viceværter og andre medarbejdere på en pæn måde holder behørig afstand og undgår fysisk kontakt med dig og dine medarbejdere. Men husk på, at et smil også tæller, og at vi skal passe på hinanden.

Forsinkelser på byggearbejde

Der kan være nogle ejendomme, hvor der foregår byggearbejde, og du skal være opmærksom på, at dette kan blive sat i helt eller delvist i bero i de kommende uge. Det er også muligt, at fremvisninger eller andet bliver forsinket.  

Har du spørgsmål om Corona, eller er du utryg?

Find mere information på coronasmitte.dk eller ring til myndighedernes fælles hotline på tlf.nr. 70 20 02 33.

Telefontid i vores servicecenter

Ring til os på 
tlf. 70 30 20 20
 

Mandag-fredag
kl. 7.00-19.00