Sådan forholder vi os til coronavirus i DEAS & udvidet telefontid i vores servicecenter kl. 8.00-20.00

Særligt for erhvervslejere

Vi oplever en helt ekstraordinær situation i Danmark vedrørende COVID-19, og det har en stor effekt på os alle.

Opdateret 24. marts

Læs mere om hjælp og gode råd til økonomisk trængte virksomheder, der driver erhverv fra et lejemål, administreret af DEAS.

På baggrund af den helt ekstraordinære situation beder vi om din og dine medarbejderes forståelse for, at I kan opleve længere svartider, eller at vores serviceniveau er lidt lavere i ejendommen, end det plejer.

Hold dig orienteret

Vi gør vores bedste for at holde dig opdateret og beder dig følge med her på deas.dk, på vores Facebook-side eller vores LinkedIn-profil.

Du kan fortsat kontakte dine daglige kontaktpersoner i DEAS

Vores administrative medarbejdere er sendt hjem for at arbejde, mens alle vores driftsmedarbejdere indtil videre arbejder som sædvanligt, dog med skærpede instruktioner. Det betyder, at vi fortsat besvarer mails og telefoner.

Shppingcentre begrænsede åbne

Vores centre følger naturligvis myndighedernes anvisninger, og derfor lukker de butikker i centrene, som ikke er apoteker eller dagligvarebutikker, fra og med 18. marts til og med 30. marts 2020. Centrene vil fortsat være begrænsede åbne, så der er adgang til fødevarer og medicin.

Vi sikrer fortsat trygge rammer

Vores driftsmedarbejdere vil fortsat i videst muligt omfang passe deres opgaver ude ved ejendommene. Dog er ejendomskontorerne indtil videre lukket for personlig henvendelse.

DEAS har prioriteret, at vores driftsmedarbejdere løser de vigtigste opgaver først. Det betyder, at eksempelvis håndtering af affald, sikring af el, vand og varme er vigtigere, end at parkeringspladser eller gaden bliver fejet. 

Ved nogle ejendomme begrænses affaldshåndteringen, læs mere.

Vi holder afstand for at vise omtanke

I den kommende periode vil du opleve, at vores viceværter og andre medarbejdere på en pæn måde holder behørig afstand og undgår fysisk kontakt med dig og dine medarbejdere. Men husk på, at et smil også tæller, og at vi skal passe på hinanden.

Forsinkelser på byggearbejde

Der kan være nogle ejendomme, hvor der foregår byggearbejde, og du skal være opmærksom på, at dette kan blive sat i helt eller delvist i bero i de kommende uge. Det er også muligt, at fremvisninger eller andet bliver forsinket. 

Kontakt DEAS

Har du og dine medarbejdere brug for at kontakte os eller din vicevært, kan I finde telefonnummer og mailadresse på ejendommens kontaktpersoner.

Vi sikrer og øger samtidig bemandingen af vores servicecenter, som kan kontaktes på 70 30 23 30.

Vi beder høfligst om forståelse for, at der kan opleves lidt længere svartider på både telefon og mail. 

Har du spørgsmål om Corona, eller er du utryg?

Find mere information på coronasmitte.dk eller ring til myndighedernes fælles hotline på tlf.nr. 70 20 02 33.

Udvidet åbningstid i vores servicecenter

Vi holder åbent:
kl. 8.00-20.00
 
Ring til os på 
tlf. 70 30 23 30