Nemt at skifte administrator

DEAS er med hele vejen. Vores fornemmeste opgave er gøre livet nemmere for vores kunder. Og vores services strækker sig derfor vidt og bredt.
Så når det kan virke uoverskueligt og besværligt at skifte administrator, tager DEAS hånd om hele processen, så I slipper for ekstraarbejde eller ekstraudgifter.

Når I har indgået en administrationsaftale med DEAS, så klarer DEAS alle opgaver forbundet med at skifte administrator:

  • DEAS indhenter alle dokumenter og aftaler hos tidligere administrator.
  • DEAS gennemgår alle dokumenter og aftaler, og sikrer jer, at I har de bedste priser på jeres aftaler.
  • DEAS sender et brev ud til alle beboere med information om, at DEAS er den nye ejendomsadministrator.

Fuld tilfredshed – eller pengene tilbage

Hvis I vælger at lade DEAS administrere jeres forening, så regner vi med, at I bliver tilfredse – ligesom alle vores andre kunder.

Vi er endda så sikre, at I kan få administrationshonoraret retur efter et år, hvis I ikke har været tilfredse.

Høj tilfredshed

Vi gennemfører årligt en undersøgelse blandt vores kunder for at sikre os, at tilfredsheden er i top. Vi spørger blandt andet til kundernes oplevelse af det daglige samarbejde med os og de konkrete ydelser, de modtager. Og i 2015 svarede 95 % af de kunder, der deltog i undersøgelsen, at de var tilfredse med DEAS.

Kontakt

Peter Egegaard Nielsen

Account Manager
Ring mig op

Kontakt

Hans Otto Magnussen

Account Manager
Ring mig op