Administrationsløsninger for private investorer
Effektiv og sikker administration tilpasset dine behov.
Vi sammensætter i fælleskab jeres administrationsaftale, så den altid passer til jeres aktuelle ønsker og behov. Hvad enten I har behov for den mest grundlæggende administration eller ønsker en full service-løsning.
Vi tager os af den daglige administration, den løbende kontakt med lejere og samarbejdspartnere, og vi drifter jeres investeringsejendomme, som var det vores egne. I skal kun involvere jer i den grad, I ønsker. I har én fast kontaktperson, som kender jer og jeres investeringsejendomme.
Fleksible løsninger
Vi skræddersyer sammen den løsning, der passer til netop jeres behov. For at give jer det nemmeste udgangspunkt har vi samlet vores mange serviceydelser i tre overskuelige løsninger - DEAS ONLINE, DEAS BASIS og DEAS VIP.
Lad os sammen gennemgå jeres ønsker og behov, hvorefter vi udvælger og sammensætter de ydelser, vi anbefaler til netop jeres ejendomsportefølje.
DEAS ONLINE
Denne løsning har vi designet til de kunder, der ønsker at udføre en række ydelser selv, fx lejerservicering.
Er der behov for hjælp til opkrævninger, restancehåndtering, bogføring, årsregnskab og andre opgaver, leverer vi i dét omfang, I har brug for.
DEAS BASIS
Kunder, der ønsker at få håndteret den basale og lovbestemte ejendomsadministration, kan med fordel vælge DEAS BASIS.
Løsningen indebærer, at I er sikret den daglige servicering af lejerne, lejeopkrævninger og afstemninger, restancehåndtering, bogføring, årsregnskab med mere.
DEAS VIP
Ønsker I en skræddersyet løsning, hvor I selv udpeger alle de tilvalg, I har behov for, er DEAS VIP den rigtige løsning.
Baseret på jeres valg, stykker vi løsningen sammen, så alt er inkluderet til et fast årligt honorar.
Få et tilbud
Kontakt os allerede i dag på tlf. 27 74 44 75 eller srm@deas.dk for at høre mere om, hvilken løsning der passer bedst til din ejendomsportefølje.